Képzeld el…
Képzelj el egy olyan éttermet, ahol a világ legjobb mesterszakácsai készítik el a hihetetlenül finom ételeket, viszont a vendégtéri személyzet nincs a helyzet magaslatán. Az egyik pincér rossz bort ajánlj a főételhez, nem tudja fejből mely ételek nem tartalmaznak glutént, összekeveri a felszolgált fogásokat, nem tud pontosan elkészíteni egy koktélt vagy rosszul számolja ki a visszajáró összeget.
Ezek nem olyan hatalmas hibák, viszont hiába főznek mennyei ételeket a konyhában, a vendég lehet, hogy nem lesz elégedett és legközelebb egy másik éttermet választ. Megállapíthatjuk tehát, hogy az ételek felszolgálása a pincéri szakma egyik apró részlete csak, de a szükséges tudás ennél sokkal nagyobb.
Ezt a rengeteg ismeretet valós éttermi környezetben egyik napról a másikra nem lehet elsajátítani. Valószínűleg minden kezdő pincér számtalan hibát el fog követni és ezáltal csalódások érhetik őt is és munkaadóját is.